Nusipirkę netinkamos kokybės kosmetikos, parfumerijos ar higienos prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Kokybiškos kosmetikos, parfumerijos ir higienos prekės negali būti grąžinamos.

Garantinis prekių aptarnavimas ir prekių grąžinimas
Kiekvienos mūsų parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.
Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į UAB Vabank LT biurą esantį M.K.Čiurlionio g. 82a-57, Vilnius 03100, Lietuva. Kontaktinis telefonas +370 645 35003.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.