Kad ir kaip būtų nesmagu, tačiau pasitaiko, kad elektros prietaisai sugenda. Todėl atidžiai perskaitykite garantinio aptarnavimo informaciją čia, kad galėtume kuo greičiau išspręsti susidariusią problemą.

Jei pirkote elektros prietaisą mūsų el.parduotuvėje, jam galioja gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite tokių prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje bei internetiniame puslapyje esančiose taisyklėse.

Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai. Jūsų garantijos laikotarpis prasideda sekančią darbo dieną po užsakymo el.parduotuvėje www.nagulakavimas.lt.

Jei sugedo Jūsų prietaisas, mes pasiruošę Jums kuo skubiau jį sutaisyti arba pakeisti nauju. Garantiniam remontui prietaisą turite grąžinti mums adresu:

Nagulakavimas.lt parduotuvė Outlet Park, Verkių g. 31C, 13282 Vilnius, Lietuva. Tel. +370 645 35003. Siuntinį prašome siųsti kurjeriu su pristatymu iki durų arba pristatyti patys į parduotuvę. Lietuvos paštu siųstos siuntos gali būti nepaimtos iš pašto, jei jos nebuvo pristatyos mums iki durų.

Taip pat grąžinimą siuntą galite siųsti į OMNIVA paštomą, Vilniaus Maxima Moravų paštomatas Moravų g. 7, Vilnius arba LP EXPRESS paštomatą, Moravų g. 7 Vilnius. Abiem atvejais BŪTINA nurodyti šį kontaktinį telefoną: +370 686 82664. Nurodžius kitą telefono numerį, mes negausime SMS pranešimo apie siuntą ir jos nepasiimsime.

Prieš išsiunčiant prekę garantiniam aptarnavimui, prašome mums parašyti pranešimą el.paštu info@nagulakavimas.lt ir pranešti el.parduotuvės nagulakavimas.lt užsakymo numerį, kuris buvo atsiųstas įsigijus prekę, taip pat kuo detaliau aprašyti gedimą bei kokiu būdu išsiųsite prekę garantiniam aptarnavimui (pristatysite patys, kurjeriu, OMNIVA paštomatu, LP EXPRESS paštomatu).

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims;

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 5-10 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Kai tik prekė bus suremontuota arba ją nuspręsta pakeisti nauja, Jus informuosime el.paštu ar telefonu.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

Jei turite klausimų dėl prekės naudojimo ar garantinio grąžinimo, prašome susisiekti su mumis el.paštu: info@nagulakavimas.lt arba telefonu darbo dienomis nuo 9 iki 17 val. +370 645 35003.

Kad garantinis aptarnavimas būtų atliktas sklandžiai ir greitai, prieš grąžinant prekes būtina užpildyti šią formą →